hÄnglainfo + Norsk DT!

Vad säger man? hÄnglarna hann knappt ut i shoppen förrän jag blev begravd i ordrar här på em - kvällskvisten. Eftersom det åskade en sväng även på kvällen fick datorn vara avslagen fram till 21-snåret då jag slog på igen och det fullkomligt VÄLLDE in ordrar!

Därför har jag tagit bort hÄnglarna igen ur shopen (ifall någon undrar varför dom inte finns när det stod igår att dom var inlagda) och jag måste packa klart alla ordrar och kolla OM det överhuvudtaget finns några stämplar kvar. :-DDD

Många kommer bli utan stämplar - det ser jag redan nu, men invänta en personlig bekräftelse - den kommer inom kort - och se vad just du har kvar på din order.

Jag kan INTE göra restorders eller tala om när stämplarna kommer tillbaka osv. Ha förståelse för detta!


Sedan vill jag tala om att det nu är klart med att InkyWings kan välkomna ytterligare en medlem i vårt DT! En tjej från Norge som får vara med och sprida reklam på andra sidan gränsen. :-)
Vem det är kommer ni få veta till helgen eller i början av nästa vecka då hon ska få gå in här och presentera sig själv. :-) Tills dess får ni vara nyfikna! :-)

/Lisa + Chruss, Sara, Ingrid & Ann-Louice

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej.
Kul att det var efterfrågan på hänglar stämplarna.¨
Jag ser att du inte kan svara på NÄR de kommer men kan du svara på OM de kommer tillbaka....???
Monica

2007-07-19 @ 21:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback