Butiken öppen ett par veckor igen...

Nu är InkyWings öppet som vanligt igen i några veckor innan jag tar ytterligare en kort semester. (4 aug - 19 aug)


Alla InkyWings UM uppdaterade.  (notera att dom allra senaste kan ta slut i omgångar! Det har varit STORT tryck på dessa så jag hinner inte pressa när vissa motiv tar slut fortare än andra)

Nya saker inlagda i butiken:  Styckevis Marvy Brush Markers i några olika färger, Paper frills, Brads, Stansar, Clearstamps, Blommor. (länkar finns i shopen till varje produkt!)


För er som väntar på hÄnglar-stämplarna så kommer jag lägga ut dom någon gång under denna vecka. (när allt är klart med vad jag fått hem osv!)


SOMMARSPECIALARE 1:
Alla omonterade set från 
Posh Impressions är nedsatta med upp till 100:- / set.  PASSA PÅ! Gäller till lagret är slut eller längst t.o.m  3 augusti.


SOMMARSPECIALARE 2:
Alla MONTERADE (på träkloss) stämplar 20% rabatt fram till 3 augusti. Använd rabattkod:  MONTERAT20% när du checkar ut! (rabatten dras av manuellt när vi skickar din personliga bekräftelse)


SOMMARSPECIALARE 3:
För varje 50-lapp du handlar för under perioden 16 juli - 3 augusti kommer jag lägga med en omonterad stämpel från InkyWings egen linje. (jag väljer!) Beräknas EFTER div rabatter och FÖRE frakt!
Ex:  50-99:- = 1 stämpel, 100 - 149:- = 2 stämplar, 150-199 = 3 stämplar osv.


Ha en fortsatt härlig sommar!!
/Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback