Tävling! + dagens erbjudande.

Tävling!

Dags för en tävling!
På kortet ovan har jag använt 4 st av InkyWings stämplar. Leta reda på ordernumret i onlinebutiken eller i
PDF-filerna så kan du vinna 5 st UM (omonterade) stämplar ur InkyWings egna serie.
Maila ditt svar till [email protected] senast söndagen den 14 januari kl 18 så kommer jag att dra en vinnare!
Texten är lite suddig på min skärm så jag skriver att den handlar om en blomma för att undvika missförstånd....

Lycka till!
Chruss

Ytterligare en dag med FRI FRAKT.... du passar väl på?

10-17 Januari: Fri Frakt på Svenska beställningar.
Använd rabattkod: FRIFRAKT (kan ej kombineras med andra rabatter, frakten dras av manuellt när du får personlig bekräftelse!)
(jag kan tyvärr inte erbjuda fraktfritt utanför sveriges gränser - du får istället 10% rabatt på din beställning före frakt.)
Fraktfritt gäller ej personliga stämplar, presentkort el. förbeställningar från USA.


Och ett helt nytt erbjudande.... som kan bli ett riktigt FYND om du börjar räkna vad varje stämpel kostar...

12-14 Januari: Superpris på alla EZ-monterade ark från Dee Gruenig. (Posh Impressions)
Ordinarie pris 359:- DESSA DAGAR ENDAST 289:- / ark!!! Du sparar 70:-. Går bara inte att missa - det finns hur många härliga stämplar som helst.
Använd rabattkod: DEEEZ289:- när du checkar ut! (rabatten dras manuellt vid din personliga bekräftelse)

Glöm inte heller att skriva en kommentar här i bloggen någonstans under Januari vilket erbjudande du gillar bäst - då kommer det att återkomma dom två sista dagarna i Januari!!

ÄR DU NATTUGGLA??
Då kan det löna sig att lägga en order mellan 22.00 lördag - 06.00 söndag.  (13-14 jan)
Ordrar som kommer in då och har rabattkod:  NATTUGGLA  kommer få en liten överraskning nedpackad värd ca 30-50:- !

Glöm nu inte att ha en absolut underbar helg i solskenet! Det har jag börjat haft (med ridtur och promenad) så därför är det sen uppdatering av bloggen idag med erbjudande.... ;-)
/Lisa

Kommentarer
Postat av: Theresia

Å vad många fina stämplar jag hittade när jag sökte efter tävlings order nummrena!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback