Grattis till 6-åringen!

Grattis till 6-åringen!

Javisst ska hon leva, ja visst ska hon leva, javisst ska hon leva uti hundrade ååååååår!
 Det ljus som är längst fram sitter fast med distanskuddar, sådana där små klisterbitar som ger kortet en 3-D utseende. Kortet är 10,5 * 10,5, en lagom storlek till blommor och buketter.

Har du något grattiskort i beredskap att visa upp? Maila till inkywings[snabel-a]inkywings.com så vi får se vad du kan hitta på. Grattiskort är alltid bra att ha ett lager av!

EDIT AV LISA:  Sänder du in ett Grattis-kort senast den 18 Januari är du med och tävlar om 10 valfria omonterade stämplar av InkyWings egen linje!  (stämplarna du använder på kortet måste vara från dom företag jag säljer på hemsidan!)


Stämpla lugnt!
Chruss

Kommentarer
Postat av: Maria "Myamias"

Kul, det här kanske jag skulle hoppa på! Fint grattiskort du gjort, Chruss!

Postat av: Chruss

Tack Maria! Klart du ska hoppa på det här!

2007-01-11 @ 15:37:50
Postat av: Theresia

Kanonfint kort! Jap jag hänger på i tävlingen mitt bidrag kommer..

2007-01-12 @ 18:49:02
URL: http://theresias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback