Ett litet erbjudande på lördag kväll...

Tycker du liksom jag att det finns roligare saker att göra än att titta på TV?
Då kan du glädja dig åt att du hittar det här erbjudandet som gäller från och med NU (20.30 lördag kväll) och fram till söndag kväll kl. 23.59.

20 Januari (kl. 20.30) - 21 Januari (kl. 23.59):  
Cateyes och Dew Drops,  köp 4 och betala för 3. (billigaste på köpet, du kan blanda)
Använd rabattkod:   CAT+DEW4=3  när du checkar ut. (rabatten dras av manuellt på din personliga bekräftelse)

I övrigt gäller detta härliga erbjudande hela helgen.
20 - 21 Januari: InkyWings egen linje med omonterade stämplar 25% rabatt hela helgen! (gäller alltså ej andra företags omonterade stämplar)
Använd rabattkod: IW-UM25% när du checkar ut. (rabatten dras manuellt när du får din personliga bekräftelse)

Blir du först att kommentera detta inlägg??? GRATTIS - då har du vunnit en valfri omonterad stämpel från InkyWings. E-maila mig din adress så kommer stämpeln på posten! :-)

Ha en fortsatt härlig lördagkväll.
/Lisa

Kommentarer
Postat av: myamia

Jaa, här är en som tycker det är roligare att kika runt på min bloggrunda än att titta på tv. Undra om min sambo tycker likadant, antagligen inte ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback