du och jag! - TÄVLING!

Mitt i all vinterkyla som helt plötsligt kommit över oss behövs lite värmande hjärtekort!

Här har jag använt en
hjärtestämpel och maskat den massa gånger så det blev en hel hög med hjärtan till slut. Vilken dag som helst finns det en onlinekurs i butiken om hur man maskar. Kika gärna på den!

När du "gått kursen", och testat tekniken så mailar du oss (inkywings{snabel-a}inkywings.com) en bild av ett kort du gjort. Senast lördag 27/1. Stämplarna du använder ska vara Inkywings egna eller sådana som hon säljer!

Designteamet och Lisa väljer ut ett vinnande kort och du som gjort det får en valfri HJÄRTESTÄMPEL från Inkywings egen linje. Vi offentliggör vinnaren på chatten vi har den 28 på förmiddagen.

Lycka till!
Sara

du och jag!

Kommentarer
Postat av: Theresia

Ja maskning är ju kul använder det titt som tätt. Testa det om nin inte provat förut! Jättekul.

Postat av: Ethel

En liten fråga angående "maskningstävlingen". Måste stämpeln/stämplarna man tänker använda vara de som Lisa har i butiken eller "tager man vad man haver"??

2007-01-22 @ 22:43:14
Postat av: Lisa - InkyWings

Det är stämplar från InkyWings linje eller sånna stämplar jag säljer som gäller. (märkena från USA är helt ok med andra ord. - ex. Penny Black, Stampendous, Paperbag etc.)

2007-01-23 @ 10:54:09
URL: http://www.inkywings.com
Postat av: Ethel

Oki doki. Då vet man vad som gäller!

2007-01-23 @ 12:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback