Dagens erbjudande 26 Januari

26 Januari:
Idag bjuder jag på lite fredagsfirande.... nämligen 10% på hela sortimentet! Butiken sköter detta själv och du får rätt summa vid din utcheckning. Reservation för slutsålda varor så invänta som vanligt din Personliga bekräftelse från mig.


Grattis till Ulrica som vann gårdagens Auktion och fick stämplarna till ett otroligt fyndpris!
Grattis även till Louise som vann utlottningen på ett litet hemligt stämpelpaket bland dom som gissade vad summan skulle landa på i auktionen. (vinsten lottades ut eftersom man kunde gissa under pågående auktion)


Glöm inte att boka in Chat på SÖNDAG kl. 10.00 - 11.30 då jag + mitt design team finns tillgängliga och svarar på frågor om det mesta som rör vår stämpelhobby. 
Vi håller till i chatten på
www.stampelsnack.se så titta in där på söndag förmiddag!


Idag börjar jag gå igenom mitt omonterade sortiment och ser vad som fattas och försöker pressa upp detta. Notera att det är *många* stämplar att gå igenom och det tar tid att pressa så allt kommer inte bli uppdaterat idag och inte heller under nästa vecka.... det kommer ta flera veckor! Dom mest populära motiven hinner kanske ta slut en omgång till innan jag hunnit igenom hela sortimentet så har du saknat något motiv så håll utkik lite då och då så du inte missar din favorit!


Ha en härlig fredag!


Kommentarer
Postat av: Lena

Pressar du stämplarna själv?

Postat av: Lisa - InkyWings

Jag pressar själv ja. ;-)

2007-01-26 @ 10:34:36
URL: http://www.inkywings.com
Postat av: Aud

WOW! Det var imponerende, Lisa! Du gjør en fantastisk jobb! Jeg vet at dine nallar blir mer etterspurt nå... ;-) (Bl.a. nallepar er jo så søtt!)

2007-01-26 @ 11:57:32
URL: http://audsn.blogspot.com/
Postat av: VeronikaP

Du har en väldigt fin kvist, vad den nu hette.... Hmm, jag ska kika efter vilken jag menar och återkomma med lite mer fjäskblinkningar... ;-)

2007-01-26 @ 12:35:25
URL: http://veronikap.blogg.se/se
Postat av: VeronikaP

Videkvist 1402D (Katalogsida 11)

Den är väldigt fin......... :-)

2007-01-26 @ 12:36:50
URL: http://veronikap.blogg.se/se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback