Dagens erbjudande 19 Januari (+ helgens erbjudande)

Sista dagen för utlottning av presentkort!


Vinn ett presentkort på din beställningssumma.
  Japp, det är vad du kan göra om du beställer varor mellan måndag den 15e kl. 06.00 och  fredag den 19e kl. 23.59.  Under helgen drar jag en vinnare och vinnaren meddelas per e-mail + annonseras här under nyheter + i vår blogg. (säg till om du inte vill att jag sätter ut ditt namn!)  Presentkortet ställs ut på slutvärdet för din beställning innan frakt - dvs summan som blir när rabatter och annat är draget.


19 Januari:
Staz-on stämpeldyna i färg. (gäller ej svart)  NU  69:- /st  (ord.pris 91:-)
Använd rabattkod:  STAZFÄRG69:-  när du checkar ut. (rabatten dras manuellt när du får din personliga bekräftelse)


18 -19  Januari:
  Clearstamps från Stampendous NU 120:- /fp (ord pris 161:- , gäller dom stora förpackningarna alltså)
Använd rabattkod:  CLEARSTA120:-  när du checkar ut. (rabatten dras manuellt när du får din personliga bekräftelse)


Två vinnare från gårdagens utlottning av "önskestämpeln" här i bloggen är dragna och presenterade i meddelandet under detta.
Vinnaren från Grattis-kort tävlingen kommer presenteras efter helgen.


OBS datumet för nedstående erbjudande, det börjar inte att gälla förrän lördag 00.01 och pågår till söndag 23.59.
20 - 21 Januari:   InkyWings egen linje med omonterade stämplar 25% rabatt hela helgen!  (gäller alltså ej andra företags omonterade stämplar)
Använd rabattkod:  IW-UM25%  när du checkar ut. (rabatten dras manuellt när du får din personliga bekräftelse)

Tycker du InkyWings blogg är lite färglös och tråkig? Det ska snart bli bättring på det. Jag har utmanat mina 3 DT-are att göra en fräsig banner till bloggen och sen ska jag försöka trixa hit lite roligare och gladare färg. Först ska dom få göra klart sin utmaning och en av dom utses till vinnare.
Hoppas ni tycker det är lika spännande som jag!

Ha en härlig helg med mycket pyssel för det ska jag ha! :-)
/Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback