Bubblor över er!

Bubblor över er!

Här smäller champagnen eller pommacen så det sprutar över ALLA som läst, tävlat, vunnit, kommenterat under den här fantastiska månaden - hoppas ni har haft lika kul som vi!

Det här kortet - bakgrunden är gjort genom att jag la ett bubbligt annorlunda plastpapper som jag hittade i gömmorna på en Big&Juicy-dyna som heter Soothing Sunset, tog en brayer och rullade fram och tillbaka ett par gånger så plasten färgades in. Lyfte upp papperet och la den på en bit blankt papper och rullade brayerna ovanpå igen så att jag fick ett alldeles eget designat papper....
Sedan stämplade jag flaskan som kommer från Stampendous och texten från InkyWings.
Sådana spännande bakgrunder kan man även göra med bubbelplast, som en del varor brukar vara inlindade i och som är så kul att sitta och klämma på....Så titta dej omkring hemma -finns mycket att leka med!

Rulla nu ner och titta på Lisas härliga erbjudande de sista dagarna nu i hennes jubileumsmånad!


Chruss


Kommentarer
Postat av: Lisa - InkyWings

Skål allihopa och tack för att ni firat med oss - glöm nu inte den härliga avslutningen som pågår just nu!

Härligt bubblande kort Chruss!

Postat av: Ethel

Vilket härligt kort Chruss!! Läckert med alla bubblor!!! Tydligen kan man använda sig utav nästan vad som helst när man stämplar och gör egna bakgrunder mm. Det är bara fantasin som sätter gränserna. Och för mig tar det stopp rätt så fort....... Snyggt i alla fall!!

2007-01-30 @ 20:26:14
Postat av: Aud

Nydelig kort!
Bakgrunnen passet perfekt til stemplene! :-D

2007-01-31 @ 23:23:22
URL: http://audsn.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback