Auktion på omonterade stämplar! (kl: 20.30)

Ikväll kommer jag auktionera ut en grab-bag med omonterade stämplar som InkyWings säljer! (notera - inte bara InkyWings egna alltså!)
Värdet på grab-bagen är ca 1500:-   (jag skriver ca, för då har jag räknat med att dom 30 omonterade som är med från InkyWings egen linje kostar ca 15-20:- /st, men dom flesta är faktiskt större och kostar mer än så!
Utgångspris:  500:-   porto ingår!
Den som lägger första budet lägger alltså ett bud på 500:- eller mer.
Bud ökas i hela 10-kronors intervaller.

Bud tas emot som kommentarer här i bloggen under det inlägg jag skriver ikväll strax innan auktionen skall starta. Budgivningen startar 20.30 (klockslag som bloggen anger gäller!) och slutar 22.00.
(JAG går in och lägger en kommentar vid 22.00 och när min kommentar om att budgivningen slutar har kommit in så är auktionen avgjord!) Med reservation för att bloggen hakar upp sig eller annat så skjuts auktionen upp alt. görs om .

Kommer två bud med samma summa så gäller det bud som kom in först enl. bloggens klocka!
Buden är bindande och den som när auktionen är slut har lagt det högsta budet förbinder sig att betala in vinnande summa inom 10 dagar på InkyWings bankgiro. Stämplarna skickas hem till vinnaren så snart betalningen gått in på kontot.

Du måste vara över 18 år enl. våra vanliga köpvillkor för att handla från oss = vara med på auktionen!

Här kommer så bilden på den härliga påsen med omonterade stämplar:


Klicka på bilden så får du upp en stor tydlig bild!

Innehåll enl. följande:
30 UM från InkyWings
2 hÄnglar & Wings
1 Posh Clearstamps ark
1 Posh EZ-mount ark
1 Posh EZ-monterad stämpel
1 ark UM från Angi B & Co
2 UM från Eureka.
Totalt värde ca 1500:-

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Lisa - InkyWings

Är det någon som hänger med på auktionen ikväll?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback