Vet ni vad som ligger i pressen??? (nu 3 hintar)

Näe, hur ska ni kunna veta det?? :-)
Men jag kan ju hinta liiiiite.... här är ett av alla dom strax över 60 motiv som kommer bli fullt synliga på TORSDAG den 1a mars. Allt ligger redo i butiken och jag behöver bara säga *hokus pokus* så blir motiven synliga....  finurligt va?

7316

Klart det måste komma en liten fågel - företaget heter väl inte InkyWINGS för intet.... ;-)
Kanske poppar jag in senare idag och släpper en hint till... vi får se... beror på om ni vill se nått mer eller inte..... vill ni det?

Dagens "hint" nr 2:
7209

Vad sägs? Kommer ni på kalas på torsdag och hjälper mig äta? ;-DD



Här kommer "Kvällshinten".... så får vi se om det kan bli ett par i morgon oxå.....
7314

Kommentarer
Postat av: Bitte Leo

Jaaa, snälla Lisa jag vill se mer!
Jag är så nyfiken att jag nästan spricker när jag klurar på vad du hittat på mer för fint denna gång.
Du vill väl inte att jag spricker? :0)

Kramis!

2007-02-27 @ 08:47:34
Postat av: Gunnel

Ja, jag vill gärna se flera nya stämplar, spännande!

2007-02-27 @ 09:25:01
Postat av: Cathrin

Jamän, vad tror du?????VISA VI VILL SE.Spänningen är olidlig.

2007-02-27 @ 09:46:30
Postat av: Aud

Oj, så masse flott!!!
Gleder meg til å få se alt! :-D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback