GRATTIS TILL LUCIAVINNARNA!

Alla ordrar från Lucia är nu packade och bekräftelserna bör ha nått alla ikväll.

Ett stort tack till alla er som beställde igår!

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

Jag har även haft lottdragning bland alla som kvalificerat sig för en lott (dvs. beställt för över 200:-) och jag säger ett stort grattis till följande vinnare! Ni får era vinster direkt i breven. (1a-priset kommer skickas med bussgods!)


1) ett startkit
med stämplar från Inque Boutique värde ca 429:-. = Hanna Seger, Nyköping
2) ett stort set stämplar från Inque Boutique värde 99:- = Maria Pääjärvi, Vällingby
3) ett litet set stämplar från Inque Boutique värde 39:-. = Therese Welin, Karlstad

För er som undrar hur lottdragningen gick till så har jag markerat alla ordrar som fått lott, ställt dessa på rad i backar och sedan gått in på hemsidan:  Random.org och slumpat fram 3 nummer av dom antal ordrar jag hade. Sen var det bara att räkna i turordning och fiska upp rätt kuvert och gratulera vinnaren! :-)



Eftersom jag nu packat ikapp allt så finns det fortfarande goda chanser att hinna få sin order expiderad och skickad före jul om den inkommer måndag eller tisdag (dvs 17-18 dec) nästa vecka! Notera att betalningen måste hinna gå in innan jag skickar några varor - jag går INTE efter skärmdumpar mm!

Kommentarer
Postat av: Hattifnatt

Åh, jag vann! Jag har tur som en tokig i dina utlottningar! Så himla skoj! :-D

Postat av: Ethel

Grattis till Er som vann!;-)

2007-12-14 @ 22:55:31
Postat av: Jessica - tussan

Grattis till er som vann!

Och ett ännu större GRATTIS TILL LISA som fyller år idag! Hoppas att du får en bra dag.
Kramis
Jessica - tussan

2007-12-16 @ 10:13:21
URL: http://tussans.blogspot.com
Postat av: Petraso

wow vilket prisHanna 248 stämplar!!!!!! och förvaring... jisses

2007-12-20 @ 17:55:17
Postat av: Hattifnatt

Fick min vinst igår, jättefina stämplar! TACK och God Jul!

Kram Maria

2007-12-21 @ 10:30:57
URL: http://papperspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback