En kortmakares baksida

Första gången jag såg ett kort från hÄnglar & stÄnglars DT Anita blev jag så imponerad av att hon ägnade så mycket tid åt att dekorera även baksidan på kortet. Med en mycket snygg inramning visade hon vem som hade gjort kortet.

Jag blev så imponerad att jag bara var tvungen att prova själv på mitt senaste projekt.

image438

Jag har använt mig av InkyWings stämpel 7907G - Gris - grattis som släpptes nu under sommaren. Jag har modifierat den lite och tagit bort Grattis och skrivit dit mitt namn istället.


Alla poststämplarna med djur från Piidesign är helt underbara. Jag vet inte hur jag klarade mig utan dem.


image439

Den här poststämpeln som också är från senaste släppet är perfekt att använda som ram och sedan stämpla sitt motiv i.

Här har jag stämplat poststämpeln på krympplast, maskat den och stämplat dit ett ansikte på en hÄngel-pojke. Sedan har jag färglagt den och krympt den och vips så passade den att använda till att dekorera mitten av en blomma.


Snurklorna är även dem från senaste släppet 7708F och 7709F.


Hoppas att ni solar och badar och äter mycket glass nu i sommarvärmen. Själv har jag precis börjat jobba :o(

Kram

Ann-Louice
 


Kommentarer
Postat av: Anita Hagen

Men du verden så flott Ann-Louice, nydelig... og såååå gøy at lille jeg kunne inspirere deg til å bruke dine fantastiske og kreative kunster også på baksiden av kortet.
Ha en finfin sommerkveld videre!
Klem Anita


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback