GLAD PÅSK!

Jag vill önska er alla en riktigt GLAD PÅSK!

Pyssla, ät ägg och var rädd om varandra där ute!

Idag (skärtorsdag) håller jag på att packa ikapp det som inkommit fram till nu så inget ska bli liggandes under min ledighet. Jag håller dock koll på betalningar som kommer in och postar brev under nästa vecka!

Jag har inte hunnit stämpla något påskkort att lägga ut här, men vem vet... det kanske kommer? I morgon bör vara en hyfsat lugn dag så kanske blir det även lite pyssel.... hoppas ni alla får chans till det !

Glöm inte att hålla utkik i bloggen + på hemsidan när vi öppnar igen den 16 april. Någon gång under den veckan så kommer jag presentera mycket underbara Collage-motiv designade av Elisa Wall. 
Lite annat skvaller på motivfronten är att det kommer ytterligare scrap-stämplar framöver, har ett helt ark på G där. Sedan har jag beställt fler motiv från PiiDesign och dessa kommer släppas i sommar - troligen till Papperskraft i Leksand.  Så det händer just nu väääldigt mycket på stämpelfronten! :-)

Kommentarer
Postat av: Lena

Ha en skön ledighet!
Glad Påsk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback