Tror jag står över svamphuset...

Fast det låter ju rätt häftigt att bo i en svamp...
Nåja, här är ett kort som jag pysslade ihop igår kväll när jag satt och provade dom nypressade stämplarna en liten stund.  Bakgrunden är gjord med distressdynor och vatten på ett teflonark. Hur enkelt och roligt som helst. (mer om den tekniken kommer under *onlinekurser* på butikssidan senare).

Tror jag står över svamphuset...

Målade svamparna lite med tuschpennor som låg inom armlängds avstånd för att få en färgklick.

Produktionen fortskrider av dom nya stämplarna och dom ska snart börja läggas in i butiken!

Inom kort ska InkyWings Design Team få presentera sig här i Bloggen, så titta förbi snart igen.

/Lisa

Kommentarer
Postat av: Amiringebjorg

Brilliant site. Cheers.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback