Vinnare på Shoppinglotten

På mässan delade InkyWings ut  "shoppinglotter" till alla som handlade av oss och idag var det lovat att vinnarna skulle presenteras så här kommer dom!

Vi säger STORT GRATTIS till:

Anne Pedersen - Kungälv
Lisa Nilsson - Gråbo
Annette Lundell - Eksjö

Vinsterna kommer på posten inom kort. (väntar på att ett nytt gäng EZ ska landa vilken dag som helst)

Och för er som är nyfikna på att veta vad dom vunnit så kan jag berätta att alla tre har vunnit var sin grab-bag med 30 st omonterade stämplar från InkyWings + ett ark EZ-mount.

/Lisa


Kommentarer
Postat av: Petraso

vilket pris ! 30 stämplar wow

2006-10-05 @ 23:31:22
Postat av: Lisa Nilsson

TACKTACKTACK för de fina stämplarna! Taket lyfte av mitt glädjetjut när jag såg mitt namn på denna sidan....

2006-10-14 @ 19:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback