Uppdatering sker...

Uppdateringen av webbutiken är nästan klar - jag ber dig ha överseende en stund till. Mycket är dock i ordning nu.

Lite nya varor har anlänt och det kommer anlända mer inom dom närmsta två veckorna enl. uppgift. Jag försöker få ut dom i butiken så fort det bara går.
UPPDATERAT LITE SENARE: Här anländer paketen på löpande band så nu är butiken uppdaterad med även dom nya härliga superläckra (märks det att jag gillar dom?) QUEUE-stämplarna från Clearsnap! Kika in i butiken för att se godsakerna.

Jag har precis fått hem fler av den härliga "Melting Pot" som är anpassad för vår svenska strömstyrka! Du måste dock själv byta själva stickproppen eftersom det sitter en Engelsk kontakt på. (skruvas enkelt lös och byts till en jordad som du hittar på den stora "leksaksaffären" Clas Ohlson) ;-)
Extra pannor + verktyg till Melting pot finns också hemma.

Melting Pot

Med denna roliga sak kan du smälta tjockt embossingpulver - sk. UTEE, Enamel etc och göra egna härliga dekorationer mm. Du kan även smälta bivax, choklad, ljus, och allsköns saker som tål detta. Observera att du bör ha dom små extrapannorna i som kan bytas till allt utom UTEE! (och absolut en egen panna som bara används till choklad el. annat ätbart!) Tips och trix hittar du på
Rangers + Suze Weinbergs hemsidor.

Nytt nummer av Ett Trykk finns hemma + att jag uppdaterar allt eftersom med alla saker som anländer här framöver! Kika in ofta i butiken för att inte missa något!

/Lisa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback