Mässa i Karlstad i helgen!

Närmare bestämt på Kungsgatan 3 i "Saluhallen".   Info finns här!
Jag har nu avbrutit packandet av ordrar för att kunna packa ner varorna inför mässan. Jag åker redan på fredag eftermiddag. (Fredag till Måndag har InkyWings STÄNGT eftersom jag är på mässan)
Från och med tisdag börjar jag packa ordrar igen som ligger på tur.

Denna gång tar jag inte med mig hela sortimentet av omonterade stämplar. Jag har bara med mig det allra senaste + lite julstämplar. Resterande omonterade från InkyWings får du gärna beställa på plats - jag kommer ha med mig kataloger att bläddra i mm så du ser hela vårt sortiment!
Du kommer hitta stämpeldynor, färger, verktyg, brads, öljetter, DVD-filmer, rengöringssaker, kuvert och MASSOR av annat spännande på InkyWings bord! 

Vi ses!
Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback