Glada nyheter - goda nyheter

Paketen trillar in och glada nyheter trillar in - vilken härlig dag!

Nu finns en hemsida där du som KUND kan se alla saker jag kan beställa ur Tillbehörskatalog nr 2.
http://www.papercraftsource.com/

Du kan knappa in en önskelista med varor och sedan maila eller skicka denna till mig när det är dags för
beställning ur denna katalog! Hur toppenbra som helst.
Det ger dig som kund möjlighet att se närmare 10.000 varor som jag kan plocka hem åt dig!

US$-priset gångrar du med 12 för att få fram ett ungefärligt pris.  Många av varorna rundas ändå av ytterligare lite nedåt i dagsläget.

Senast den 30 Oktober vill jag ha din beställning och betalning ifall du vill prova på att beställa något från det här stället! Det är huuuuuur mycket saker som helst där att botanisera bland!!!!
NOTERA! Produkter som innehåller alkohol (solvent based) kan INTE beställas - dom får nämligen inte skickas med flyg!

Ha en trevlig kväll!
Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback