Det händer STORA saker hos InkyWings!!

Sätt er ner gott folk och ta del av denna UNDERBARA nyhet!
InkyWings kommer som ENDA webbutik kunna erbjuda en stor del av
hÄnglar & stänglars stämplar!  Stämplarna säljs omonterade.
Håll ögon och öron öppna så du inte missar när jag får in dom i butiken!
(ca mitten av November bör dom ha kommit in)

Här nedan ser du en liten tjuvkik från det senaste klubbpaketet "Julijen" som
skickas ut nu under veckan. Vill du se kortet i större format och kunna studera alla härliga detaljer mm så rekommenderar jag dig att logga in på Forumet
"Stämpelsnack" och ta en titt i galleriet!

Julijen-tjuvkik
Kortet är gjort av: Marie Julin (hÄnglar-mamman)

Missa inte heller att InkyWings har några nya "Steg-för-steg" kurser på butikssidan. Fler kommer fyllas på efter hand. Du kommer även hitta tips och trix, råd för nybörjare mm mm. Jag bygger på sakta men säkert med hjälp av mina tre duktiga DTs! (Chruss, Sara & Ingrid)

Till helgen kan du hitta InkyWings på stämpel- och scrapmässan i Karlstad! Läs mer om mässan här!
(vi har stängt fredag 27e - måndag 30e eftersom jag är på mässan)

Säg HEJ om vi syns!
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback