Nyhetsbrev

Nyhetsbrevet är postat på ett par forum redan, men jag tänkte att det är lika bra att slänga ut det här i bloggen oxå....

NYHETER I BUTKEN:
* Monterade och omonterade stämplar från Paperbag har kommit hem.
* Lite nya julstämplar från Penny Black har också kommit.
* Vita fyrkantiga kuvert (kanske till julkorten?) finns hemma. 15,5 x 15,5 cm så dom ska passa till ett kort gjort av ett ½ Bazzill-ark!
* Ett nytt nummer av Scrap & Stamp Arts har precis landat och är uppladdat i butiken!
* Du har väl inte missat dom härligt färgsprakande Queue-dynorna från Clearsnap som vi haft hemma ett tag nu? Flera av färgerna börjar ta slut så passa på medans det finns något att välja på! Finns både som Fluid Chalks och dom vanliga Pigment-dynorna.

*  Flertalet onlinekurser (bilder och steg-för-steg-text) finns att hitta i webbutiken under *onlinekurser*. Läs mer om EZ-montering, måla med distresser, 3-D lack, Alkohol-inks mm.

* Påfyllt av Versa Magic Dew Drops, Brilliance Dew Drops, Liquid Pearls, Stickles, Craft Chalks (torrpastellerna), Rangers Accent-line = Glossy, Matte, Sepia och Crackle, Castaway Inkpads, Tim Holtz Distressables 2 (bok), Minibrads.

* EZ-foam och tillhörande förvaringspaneler finns hemma!
* Stämplar från Stampendous har anlänt och är uppe i butiken. Härligt söta julstämplar och ett par nya set med Clearstamps!

################

VÄNTAS HEM:
Eureka väntas också hem inom snar framtid! (lite jul + mer av dom populära "ballongstämplarna" från Eureka)

################

PERSONLIGA STÄMPLAR:
Oktober månad var sista gången jag gjorde personliga stämplar av egen design. Dom små "bakside-stämplarna" som är fördesignade och kan fås med valfri text kommer däremot fortsätta göras under vissa månader på året. Jag kommer även fortsätta göra HELA A5-plattor av egen design för den som vill. Däremot tar jag inte åt mig löpande pressning av dessa plattor utan max 10st extra vid köptillfället.

################

HÄNGLAR & STÄNGLAR:
hÄnglar-stämplarna är strax på ingång och jag lägger ut dom i onlinebutiken så snabbt jag bara kan. Lagret kommer vara begränsat till att börja med men förhoppningsvis kan det fyllas på löpande.
Klubbpaketen kan INTE köpas via InkyWings utan måste som vanligt beställas till hÄnglars speciella e-mail-adress för klubbpaketen.
Info om detta finns redan på InkyWings hemsida!

################

ÖVRIGT:
Saknar du något i vårt sortiment som skulle kunna passa in? Hör av dig så undersöker vi möjligheterna att ta hem detta. InkyWings inriktning är främst stämplar och tillbehör till dessa så som stämpeldynor, färg och lite annat smått och gott som kan passa när man gör kort etc.

Bor du i närheten? Ring och bestäm en tid så kan du komma förbi. Jag har en hel del mönstrade papper samt Cardstock (Bazzill) hemma. Lite julmönstrade papper har nyss kommit hem!

################

JULSTÄNGT:
Jag stänger som vanligt igen över julhelgerna för att få lite ledigt och hinna ladda batterierna. Det går att beställa via Web-butiken, men jag svarar inte på e-mail eller packar/bekräftar ordrar förrän EFTER min ledighet igen!
Det kommer att vara stängt: Måndag 18 dec. - söndag 7 jan.
Åter alltså den 8 Januari.

################


Till sist: Spana in detta underbara set med stämplar från Posh Impressions! Såååå läckert!
Dom är EZ-monterade och klara att använda. Stämplarna sitter på en "panel" som har motiven i färg - precis som här på bilden. Bara att sätta in i en pärm direkt. Och priset.... ja, vad säger man....
359:- för hela plattan... det är strax under 22:- / stämpel det!  WOW!!!!
Fler nya härliga sånna här plattor finns hemma - gå in i butiken och välj och vraka - du kommer älska dom!
BarnYard

/Lisa - som helst av allt skulle vilja sitta uppe hela natten och stämpla med alla dessa nya härliga stämplar som ligger i drivor runtomkring mig..... suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback