Inspirationsutmaning vecka 48

Välkomna till en ny vecka med många möjligheter till att pyssla. Antar att många med mig är som bäst i farten med att tillverka julkort. Ibland kan det bli lite idétorka och jag hoppas att ni kan se mitt kort här nedan som lite inspiration. Det är stämplat med text från Inkywings och en gran från Stamp-It. Allt i den härliga brillancefärgen "Pearlescent Ivy".

Inspirationsutmaning vecka 48 

Jag hoppas att du blir inspirerad av detta kort och vill dela med dig av ditt skapande. E-posta en bild av ditt alster till inkywings[snabel-a]inkywings.com senast LÖRDAG, så kan det hända att det blir just det som vi lägger ut i bloggen härnäst. Märk meddelandet "Blogginspiration V48".

Lycka till
önskar Sara

Kommentarer
Postat av: Marie Lövgren

Mycket fin kort, Sara.
En liten undran bara, när man tittar på era fantastiska kort på inspirationsgalleriet bl a, vad är det för storlek på korten, A6, A5 eller?
Tacksam för svar!
Ha en riktigt bra dag!
Marie

2006-11-29 @ 15:29:49
Postat av: Lisa - InkyWings

Roligt att få lite kommentarer här!

Dom flesta kort mina DTs (+ jag själv) gör är nog A6 (ett vikt A5 alltså) + fyrkantiga kort som är ca 15x15 cm när dom är färdigvikta.
Din fråga får bli ett tips till oss att försöka skriva ut storleken på korten där vi kan!

2006-11-29 @ 17:33:25
Postat av: Agneta

Jag hann inte göra något denna vecka, men jag hoppas det kommer en utmaning snart så ska jag vara med, det är ju så kul med korta snabba utmaningar :)

Postat av: Sara

tack för berömmet marie. det var roligt att du gillar mitt kort. det blir ditt om du mailar mig din adress ;-) [email protected]
de flesta kort jag gör är a6 eller 15*15, men tycker även om längre rektangulära så sådana blir det ibland också.

2006-12-15 @ 16:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback