hÄnglarna är inte riktigt här än.....

Men om allt går som vi planerat så kommer dom *snaaaart*.
Ha lite mer tålamod med oss. Marie plockar ihop för fullt och fixar och jag måste
sen hinna ladda upp allt i butiken så det går lätt för er att shoppa loss! :-)
Tills vidare får ni njuta och inspireras av detta underbara kort som Marie gjort helt nyligen.

hÄnglarna

Här hemma i InkyWings stuga har jag fått hem en del nya papper från Basic Grey, Bohemia och väntar även in Jul och Valentine-serierna från Chatterbox. Dessa papper skickas inte, utan du får ha vägarna förbi för att göra ditt inköp. Alla papper kommer finnas på Dalapysslingen på lördag den 11e, och efter det får vi se om dom stannar kvar uppe hos Anna-Lena i Laknäs eller om dom följer med hem.

Lite nya stämplar är beställda från Stampendous, Penny Black och Eureka. Inte så oerhört mycket extra mot det ni förbeställt men lite godsaker för er att kunna shoppa i webbutiken. Koncentrationen ligger på att ta upp förhandsbeställningar av dessa USA-företag framöver. Jag har helt enkelt inte plats att ha några större lager hemma av alla stämplar.

På tillbehörsfronten har jag beställt hem Just Rites monogramstämpel (den runda), mer glitterlim, liquid pearls, 3-D lack av olika märken, Rangers Accents, Brilliance Dew Drops och påfyllning av Versa Magic Dew Drops. Castaway stämpeldyna + refill är oxå beställt. Så nu är det bara att sätta sig ner och vänta snällt och hålla tummarna för att allt finns med i paketen från landet där långt borta....

/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback