Vinnare av Bloggutlottningen (från fredag)

Här kommer då det spännande resultatet som ni säkert väntat på!

Jag säger GRATTIS till följande personer:

1) MiaMaria kl. 17:56:07
2) VeronikaP  kl. 18:27:40
3)  AnnikaS  kl.  19:53:38


e-maila mig på:  inkywings[snabel-a]inkywings.com med din adress så skickar jag vinsterna på
posten så snart jag kan.  Du kan skriva *bloggvinst* i rubriken!!

Ha en underbar jul och pyssla mycket.

Föresten - glöm inte att kika tillbaka här lite nu och då även under jul - både jag och mina DT kommer säkert slänga upp något i inspirationsväg emellanåt så helt dött kommer det inte att vara. :-)
Tomte-tag

/Lisa

Kommentarer
Postat av: VeronikaP

Tack, tack... vad glad jag blev.... ;-)

Vilken fin tag!!! Perfekt idé till julklappsetiketter....

Postat av: Chruss

GRATTIS till vinnarna!

2006-12-17 @ 13:00:13
Postat av: AnnikaS

TACK, så himla glad jag blev!
Snygg tag!
kram Annika

2006-12-17 @ 22:45:15
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback