Nyhetsinfo December

Decemberinfo från InkyWings:

Fraktfritt från NU fram till Söndag 10 december kl. 20.00

Sista dag för att beställa för att GARANTERAT hinna få sakerna före jul är
den 10 December!!! (förutsatt att din betalning kommer in i tid)

InkyWings stänger igen och njuter av lite julledighet mellan den 18 december och 8 Januari.
Åter på plats igen den 9e Jan och börjar packa ordrar och svara på mail. Notera - jag kommer INTE hålla koll på konton etc och skicka ut paket där betalning kommit in efter den 15e så har ni en order som ligger så se till att få den betald så jag hinner se penarna innan den 15e och kan posta ditt brev!! (15e är fredagen och sista "jobbdagen" innan min julledighet)

Just nu hittar du en hel del varor på REA/utförsäljning som jag kommer övergå till att ta hem endast på beställning.
Jag har även rensat ut REA-lådan här hemma och gjort riktiga fynd-paket där du endast betalar 1/3 av normalt utpris!!! Vågar du slå till???
Det är produkter som funnits i InkyWings sortiment genom åren....
Mer fyndpaket kommer göras i takt med att jag "rensar i röran" här hemma och försöker få plats för företaget.... Laughing

Det börjar bli lite tunnsått i hÄngel-lådan bland vissa motiv så fundera inte för länge om du har noterat ditt favoritmotiv där och tänker göra en beställning... fler stämplar kommer efterhand hem från Marie och vad det kan tänkas bli det visar sig när jag får hem leveransen! Kan bli allt mellan himmel och jord... (ungefär).

Eureka, Penny Black, Stampendous och Posh finns hemma med massa nya läckra stämplar!!

Glöm inte att hålla utkik i Bloggen där vi fortsätter med julkortsinspirationen fram till Jul + laddar upp nyheter och annan viktig information!

InkyWings (Lisa) och DesignTeamet (Sara, Chruss, Ingrid) hälsar er alla en Riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!

Tack för ett härligt 2006 och vi väntar med spänning på vad 2007 har att erbjuda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback