Inkommet från v.48...

Två härliga kort har landat i min inkorg denna vecka.
Tusen tack till Birgitta Andersson som gjort tomtekortet och Lena Landberg som gjort grattis-kortet.
Titta, njut och inspireras av även dessa!

Birgitta Andersson


LenaLandberg1


Jag ligger ganska bra i fas med packning och bekräftelse av ordrar för tillfället, men har nu en sjuk dotter igen så vi får se hur det blir längre fram i veckan... jag uppdaterar på hemsidan om det tillstöter något som gör att det blir längre packtider igen.

NOTERA att jag kommer ha stängt över jul! 18 dec - 8 jan är det stängt! Jag börjar igen den 9e.  Sista dagen att beställa för att GARANTERAT hinna få sina saker före jul är den 10 december. Då hinner jag bekräfta och du som kund hinner sätta in pengarna på kontot innan jag stänger.

Njut av julpysslet!
/Lisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback